Pàgines

15/10/10

Aquest diumenge trobada de ciclistes a la xarxa, memorial Xavi Novell

RECORDEU: DIUMENGE 17 D'OCTUBRE a les 9 del matí al davant de l’estació RENFE de Fabra i Puig (Avinguda Meridiana) de Barcelona. Recorregut tranquil d’uns 90 quilòmetres en direcció a Llinars i tornant pel Maresme després d’haver travessat la serralada litoral per Collsacreu.


Eren les carreteres d’en Xavi. Allà l'havíem conegut i allà hi va deixar la vida.
No cal estar molt en forma, no cal inscriure’s, no és una cursa; és una trobada de col•legues del pedal.
Reivindiquem cívicament el dret a pedalar per la carretera sense jugar-nos la vida, trobem-nos pedalant els que ja ens coneixem de la xarxa.
Homenatgem Xavi Novell fent el que ens fa feliços: anar en bici.


TOTHOM HI ÉS CONVIDAT !!!!

4 comentaris:

  1. Sabeu si hi ha cotxe de seguiment? Vaig patir una caiguda i tinc un dit trencat. M´agradaria poder acompanyar els ciclistes. Una abraçada! Amatstrong.

    ResponElimina
  2. NO HI HA COTXE DE SEGUIEMNT, (la proposta és molt modesta), PERÒ ESTAREM MOLT SATISFETS SI HO VOLS FER TU. T'ESPEREM DEMÀ A FABRA I PUIG.
    GRÀCIES I SALUT

    ResponElimina
  3. Per circunstancies alienas no podré asistir però us desitjo un espléndid día de germanor i amistat tots junts. BONA JORNADA y FELICITATS!!!

    ResponElimina
  4. Manolo, la bona gent com tu que no heu pogut venir, tot i que us hauria agradatm també us hem sentit pedalant al nostre costat.
    Gràcies per voler-hi ser.
    Salut i fins aviat

    ResponElimina