26/6/07

Probike, 18 anys de passió per la bici


Quan l’any 1989 en Pere Cahué, un enamorat de la muntanya i les bicis, va obrir una petita botiga al carrer Laforja de Barcelona a la que va posar de nom Probike, poc es pensava que la seva idea romàntica i passional arribaria on és avui, 18 anys després.
Jo el vaig conèixer llavors. Volia iniciar-me en la BTT tot i que no anava en bici des d’adolescent. Ell em va inocular el cuc de nou, dos dies després em vaig comprar una d’aquelles mítiques Specialized Hard Rock negres i grogues, i vaig començar a sortir. Si miro enrera i penso en la de quilòmetres, aventures, patiments i, sobretot, plaer i felicitat, que m’ha donat i em dona la bici, crec que és just agrair-li al Pere la idea que va tenir un dia i que ara ja ha fet la majoria d’edat en plena forma.
En poc temps Probike va anar creixent al ritme que ho feia l’afecció a la bicicleta de muntanya al nostre país, va anar aprenent tal i com ho feien els practicants d’aquell nou esport que emergia, i va anar derivant cap a on demanaven els seus amics i clients. Així, la nova seu de Probike inaugurada recentment al carrer de Viladomat 310, amb 1500 metres quadrats, 350 de pati i àrees de BTT, carretera, free, urbana i infantil, no només és una de les botigues de bicicletes més complertes de d’Europa, sinó que també és un centre d’apassionats pel ciclisme, de compromís amb el medi ambient, de tècnics de primera línia i, sobretot, un lloc de trobada d’amics i coneguts units per l’afecció per la bici.
Coincidint amb la inauguració de la nova botiga, Probike també ha renovat la seva ja popular revista. Més pàgines, més informació, més temes d’interès, un disseny més acurat i modern i gratuïta, com sempre, per a tots els clients i aquells ciclistes que la vulgueu rebre. Podeu demanar-la a www.probike.es.

1 comentari:

Anònim ha dit...

L'amor per la bicicleta i els clients és el que ha estat Probike en tots aquests anys.
Gràcies també de part meva.
Una abraçada,
Jan